Egelzer Proms Concert

Op zaterdag 20 mei is het Socio Project de concertzaal voor het eerste Egelzer Proms concert. Het harmonie orkest gaat de bezoekers verrassen met een unieke en sfeervolle mix van popmuziek en bekende klassieke werken. In een spektakel van licht en geluid spelen de muzikanten nationale en internationale grote hits, begeleid door coverband SOLID.

Tussen de popsongs door zorgen klassieke meesterwerken uit het collectieve geheugen voor adembenemende intermezzo’s. Hits die zeer zeker uitgevoerd worden zijn Beste Mar, Paradise by the Dashboard Light en Let me Entertain You. De band Solid (muziek én zang) trad eerder samen met het harmonie orkest op tijdens het openlucht concert op 25 juni 2011, dat in het teken stond van ‘Egelze in ’t Nuj’.

Crombacher Muzikanten
Na afloop van het concert nemen de Crombacher muzikanten het muzikale stokje over. Met hun repertoire van blaasmuziek in Boheemse en Moravische stijl, Bigbandmuziek, ‘Stimmungsmusik’ en Limburgse medleys weten zij tijdens hun optredens altijd de juiste snaar te raken. Het Proms concert begint om 19.30 uur, de zaal is open vanaf 18.30 uur.
Toegangskaarten
Toegangskaarten zijn à € 5,00 te koop bij Benly, Bistro Socio, Chocolaterie Bruns en Sigarenmagazijn Eygelshoven.