Lenteconcert: The 70’s in Concert

De lente begint langzaam aan te kriebelen, maar zal pas echt doorbreken op zaterdag 30 maart. Dan pakt harmonie St.-Caecilia namelijk groots uit met een concert dat je terugvoert naar de jaren ’70. Met bekende, vrolijke hits uit die jaren, uitgevoerd door het harmonie-orkest in Big Band formatie. En dat wordt nog eens aangevuld met een combo bestaande uit slagwerk, gitaar en zang. Voor deze muzikale reis in de tijd is het Socio Project sfeervol ingericht als discotheek, inclusief een verlichte dansvloer, gekleurd neonlicht en spiegelballen. Na afloop van het concert laat DJ Wim Frijns je zweven op de muziek van de ’70 en kun je zelf je favoriete plaatje aanvragen. Maak je op voor dit fantastisch evenement en verzeker je voor € 5,00 van een toegangskaart.

De muzikanten van onze harmonie zijn al wekenlang druk bezig met de voorbereiding van The 70’s in Concert. Zij repeteren aan hits van onder andere Frank Sinatra, Abba, Earth Wind & Fire, Gloria Gaynor, Joe Cocker, Billy Joël en Marianne Rosenberg. Alom bekende nummers die heel fraai tot hun recht gaan komen in de uitvoering van ons orkest, het combo en de professionele zangers. The 70’s in Concert wordt een themaconcert dat muziek biedt voor jong en oud; mensen die de jaren zeventig hebben meegemaakt zal deze muziek als sentiment in de oren klinken. Jongeren genieten tegenwoordig via kanalen als Spotify van deze muziek uit vervlogen tijden of leggen zelfs weer verzamelingen van deze muziek op vinyl LP’s aan. Na afloop van het concert staat onze DJ garant voor een voortzetting van de avond in de sfeer van de zeventiger jaren. Dat kunnen we Wim Frijns, voormalig eigenaar en DJ van La Diligence in Heerlen zonder meer toevertrouwen.

De toegangskaarten voor dit fantastische evenement zijn verkrijgbaar bij Benly, Bistro Socio en Chocolaterie Bruns en kosten à € 5,00.