Boekenbeurs met wafels harmonie

Op zaterdag 7 december houdt de Stichting ‘Eygelshoven door de eeuwen heen’ weer een grote boeken- en platenbeurs van 11.00 tot 15.00 uur in de Oude Laethof, Putstraat 17-19. Onder de grote toegangspoort van de Laethof verkopen leden van Harmonie St.-Caecilia namelijk zelf gebakken wafels.
Bent u nog op zoek naar dat goede of leuke boek om gezellig de komende feestdagen mee door te komen, kom dan eens snuffelen in onze gevarieerde collectie. De dames van de boekenbeurs staan u graag met raad en daad bij. Ook de scharenslijper is weer aanwezig en kan uw messen en scharen vakkundig slijpen. Voor 2020 staat de boeken- en platenbeurs iedere eerste zaterdag van de maand op ons programma.

De boeken- en platenbeurs van zaterdag 7 december wordt deze keer een hele bijzondere. Onder de grote toegangspoort van de Laethof verkopen leden van Harmonie St.-Caecilia namelijk zelf gebakken wafels. Uiteraard kunt u deze alvast kopen voor de feestdagen, maar u kunt ze ook ter plekke onder het genot van warme chocolademelk of een kopje koffie nuttigen. Kunt u meteen luisteren naar en genieten van vrolijke kerstliederen die de leden van de harmonie van 11.00 tot 15.00 uur gaan spelen. De harmonie reserveert de opbrengst van deze wafelactie voor de concertreis naar Cochem in 2020.