Concert – eerste evenement in Eygelshoven sinds uitbraak van de corona-pandemie

Oktoberfest CONCERT met Frühshoppen: het eerste evenement in Eygelshoven sinds carnaval 2020 i.c. de uitbraak van de corona-pandemie!!!

Het is voor de muzikanten van harmonie St.-Caecilia een ware verademing om weer het podium op te kunnen. Na maanden van digitale repetities en later bijeenkomsten op donderdagavonden in het Socio Project op 2 meter afstand van elkaar, kunnen zij eindelijk weer eens laten horen waarom zij hun muzikale hobby beoefenen. De hele zomervakantie door hebben zij zo veel als mogelijk gerepeteerd om genoeg ammezuur op te bouwen om een volledig concert te kunnen spelen. Welnu, zij staan in de startblokken om Eygelshoven -na twee jaar muzikale stilte- te trakteren op een luchtig concert in de sfeer van de Oktoberfeste.
Vooral luchtig, getuige de lijst van uit te voeren werken zoals onder andere de Egerlander Marsch, Böhmischer Traum, Bis bald auf Wiedersehen, Du hast mich tausendmal belogen, Best of Helene Fischer en de Florentiner Marsch.
Het concert vindt plaats in de grote zaal van het Socio Project op zondag 17 oktober, aanvang 11.00 uur. De zaal is open vanaf 10.15 uur. Kaarten zijn voor € 5,00 (inclusief 1 consumptie) te koop bij Chocolaterie Bruns en Bistro Socio.
Na afloop van het concert is er een gezellig ouderwets Frühshoppen met medewerking van de formatie Die Dampfknödel.
Het evenement is uitsluitend toegankelijk op vertoon van een geldig vaccinatie-, test- of herstelbewijs.