Potgrond actie

Traditioneel hebben wij in het verleden spaarvarkens opgehaald om zo onze vereniging te ondersteunen, muziek educatie te bevorderen en instrumenten te onderhouden.
Dit jaar hebben we echter besloten om een andere richting in te slaan en een nieuwe actie te introduceren dat ons doel op een andere manier ondersteunt.

Harmonie St. Caecilia Eygelshoven als ideale partner voor uw potgrond.

Geen gesleep, geen gedoe meer met al die zware zakken, vanaf dit jaar kunt u de potgrond bij ons pakken!

Dit jaar bieden wij hoogwaardige potgrond aan. Met de opbrengst van deze actie blijven we ons inzetten voor onze vereniging.

We nodigen u uit om potgrond te bestellen vóór 29 februari 2024 via de volgende link https://webshop-harmonieeygelshoven.nl

Prijs per zak van 40 liter € 5,95. Bij afname van 3 zakken of meer € 5,50 per zak.

Voor inwoners van Eygelshoven, Hopel en Vink wordt de potgrond op 16 maart tussen 10.00 en 18.00u bij u thuis bezorgd. Voor degenen buiten deze wijken is er de mogelijkheid om de potgrond op dezelfde dag op te halen bij de Laethof (Putstraat 17, 6471GB Eygelshoven) tussen 10.00 en 18.00u.

Zorg ervoor dat u tijdig uw bestelling plaatst en de bevestigingsmail controleert, inclusief de spambox. We hopen op uw bijdrage om onze vereniging te blijven ondersteunen.

Potgrond